• Povecajte pisavo
  • originalna velikost
  • Zmanjsajte pisavo
Nastavitve

 
Prava hrana za ploski trebuh
Pošlji prijatelju

Nobena hrana vas sama po sebi ne bo zožila v pasu, vendar pa lahko nekatere vrste hrane hujšanje prav na tem kritičnem mestu pospešijo. Nekatere od spodaj navedenih vrst hrane ste, ironično, morda že črtali z jedilnika ravno zato, ker ste menili, da redijo. Ponovimo še enkrat, izgubljanje kilogramov ni tekma s kalorijami in maščobami, temveč vseživljenjsko uživanje v tem, da izbiramo zdravo hrano, ki je avtomatično - dolgoročno - tudi dietetična. Katera hrana je to?

Teaser
Nobena hrana vas sama po sebi ne bo zožila v pasu, vendar pa lahko nekatere vrste hrane hujšanje prav na tem kritičnem mestu pospešijo.
 

Jogurt
Hrana, bogata s kalcijem, pospeši izgorevanje kalorij, to v zadnjem času drži kot pribito. Vse študije potrjujejo, da kalcij omeji maščobe, ki naj bi jih telo uskladiščilo iz hrane. Na univerzi Tennessee so odkrili, da tisti, ki uživajo od 1200 do 1300 miligramov kalcija na dan, shujšajo v enakem času, ob enakem številu kalorij za 60 odstotkov več kot tisti, ki se kalciju izogibajo. Dovolj kalcija boste zaužili že, če boste pri kosilu in večerji popili 2,5 dcl posnetega mleka ali jogurta.

Zelenjava

Brez vlaknin se metabolizem upočasni, poleg tega zelenjava nasiti ob zanemarljivem številu kalorij. Ne pozabimo niti tega, da omogoči počasno sproščanje sladkorja v kri, zaradi česar kroži po telesu manj inzulina. Več ko imamo inzulina, več maščob lahko naše telo uskladišči; manj ko ga telo izloči, težje se zredimo. Študije so potrdile, da so k centralni, to je trebušni debelosti, nagnjene prav ženske, ki ne marajo zelenjave. Sveže ali le rahlo prekuhane bi morali pojesti najmanj 3 skodelice (2,5 dl) na dan.

Voda

Nemški strokovnjaki so dokazali, da 6 velikih kozarcev vode pospeši presnovo tudi do 50 kalorij na dan, kar pomeni na leto natanko 5 kilogramov manj. Za izboljšanje okusa dodajte rezine limone ali pomaranče.

Oreščki

V oreščkih je ogromno zdravih maščob, proteinov in vlaknin, kar je odlična kombinacija za nadziranje lakote. Na kalifornijski univerzi so dokazali, da so tisti, ki so v svoj jedilnik vnesli pest mandljev, v povprečju v pasu shujšali za 2 centimetra več, kot tisti, ki so v mesecu dni zaužili enako število kalorij, vendar brez oreščkov.

Avokado

Španske raziskave kažejo, da je avokado tiste vrste sadež, ki najhitreje ravna trebušček. Zahvaliti se moramo mononenasičenim maščobam iz tega zanimivega tropskega zaklada. Diete, bogate z ogljikovimi hidrati, trebuh poredijo, diete z zdravimi, skrbno izbranimi maščobami pa ga odpravljajo. Privoščite si porcijo avokada na dan, to je od dve do tri tenki rezini.

Polnozrnati izdelki

Zgolj zamenjava belega kruha s črnim, belega riža z rjavim in belih testenin s polnozrnatimi vas bo zožila v pasu. Zakaj? Polnozrnati izdelki pospešijo presnovo, do 60 kalorij na dan, ne smemo pa zanemariti niti dejstva, da pripomorejo k zdravemu srcu. Raziskave na univerzi v Pensilvaniji so zajele 50 debelih ljudi, ki so 12 tednov uživali, eni polnozrnate izdelke, drugi pa predelane ogljikove hidrate. Prva skupina sodelujočih je v pasu shujšala za cele 4 centimetre več kot druga, poleg tega pa so pri prvi skupini izmerili za 38 odstotkov manj C reaktivnega proteina, ki je znak vnetnih procesov v srcu.

 


Facebook! Twitter! Reddit! MySpace!
 
Povprečna ocena: / 0
SlaboOdlično 
  • Ta teden

  • Ta mesec

  • Vsi



najnovejši

Zimski namigi za hujšanje

Če ste pridobili kakšen odvečen kilogram, nikar ne krivite sebe, temveč zimo! Vzrok? Pozimi naše telo po naravni poti skladišči več maščob.

Naravni dodatki, ki nam pomagajo hujšati

Dodatki lahko pomagajo stopiti do 300 gramov na dan oziroma dobra dva kilograma na teden, ne da bi se čutili prikrajšane za gurmanske užitke.

Poiščite svojo vitko točko!

Študije pojasnjujejo, da z vplivanjem na poseben hormon vitkosti lahko vitko točko premaknemo navzdol in shujšamo brez večjega truda.

Paleolitska dieta

Zakaj ne bi oponašali naših prednikov in shujšali do 5 kilogramov mesečno, na kar najbolj naraven način, brez posebnega odrekanja?


najbolj brani

7 zvijač za sanjsko postavo

Ponujamo vam sedem učinkovitih zvijač, s katerimi boste v kratkem času raztopile maščobne blazinice in si pridobile želeno vitko postavo.

Dukanova dieta

Če želite izgubiti nekaj kilogramov, lahko preizkusite dieto francoskega strokovnjaka za prehrano Dr. Dukana, ki temelji na beljakovinah.

Galerije